lördag 23 januari 2010

Nytt år nya starka tag!

Hej,

Tänkte bara skriva av mej lite, kände för att sitta och pyssla om bloggen lite. har hållit på ett tag med at kombinera färger och så men det funka inte som jag ville så jag tog en mall som redan fanns.

Livet i övrigt går lite segt just nu. Spenderar mina helger och lediga dagar själv eller med Kim. Jag är för det mesta trött och orkar inte hitta på så mycket, och även om jag vill så finns det inga vänner att träffa...

Men som tur är så har jag drama och musikalgruppen, tur att dom finns!

tänkte göra precis som alla andra och försöka ta tag i livet nu när det är nytt år och allt. Får se hur det går, min blogg kommer att bli väldigt deppig, tänkte poppa lite popcorn och städa klart mitt rum...Måste göra det innan imorrn. Då blir det snål bio med Mamma och mormor. Göta Kanal 3 var det nog?

1 kommentar:

Ass sa...

Äntligen ett inlägg :D Snyff profilbild ;)

Det är bra att skriva av sig -terapi... :)