söndag 24 januari 2010

go´kväll

"För i natt i natt är det du är det jag...nana.. na. na. INGET STOPPAR OSS NUUUU!!!





Godnatt kära blogg och min bloggläsare! Nu ska jag titta lite på någon mysig film möjligt att det blir Mr & Mrs Smith. Och sen ska jag soooooova! Det blev bio förut, Dock blev inget som jag hade tänkt mej... Vågade inte riktigt fråga mamma om jag fick åka på bio eftersom att jag inte var klar med städningen, Så istället för att åka bil med alla glada människor blev det MOPPE till grytgöl. Det var ca -10 ute över 2 mil långt och blank is, Men jag frös inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra^^ Är iallafall hemma nu och har tinat upp i fingrar och tår!=D


Här är en bild på mej och Mimmi från när vi åkte moppe i sommras!=D



Godnatt! sov snyggt!

Inga kommentarer: