måndag 25 januari 2010

hur ska ni ha det!?

Hallåja!
Det är på karolinska skolan påden traditonella innebandynatten torsdag. Vi hade ett lag i klassen men vår lagkapten anmälde oss inte i tid så vi ska inte vara med...Eller? För idag fick vi veta att vår klass skulle vara med och det fick lagkaptenen veta ungefär en vecka innan jullovet. VARFÖR SÄGER HAN INGET!!!?
och nu till problemet, Man ska klä ut sej, och hur ska vi kunna fixa några utklädningsgrejer till på torsdag? Och så ska vi komma på något tillsammans i laget och hej och hå. Jag gick och fråga lagkaptenen.
- Vad ska vi klä ut oss till på innebandynatten?
- Men det har vi ju redan bestämt?
- jaha...till vadå?
- Kebabrullar.
- Har du bestämt det själv eller?
- Nej alla i laget var överens om det.
- jaha, men vi är ungefär hälften som inte har hört ett ord om det?
- Sluta vara så sur och säga emot jämt! jag har bestämt hur vi ska se ut så deal with it!
( han går iväg)

VA!? hälften av oss i laget har inte hört något om någon jävla kebabrulle!! vi ska tydligen ha folie på oss som BH och trosor, och spela innebandy! GAH!!! vad är det för ett klappmongo!? åh jag blir så irriterad nu tänker jag sätta mej och tjura i ett hörn och inte vara med på torsdag! så det så.!
I övrigt? Jo, vi hade balett idag i skolan. Ja det finns väl inte så mycket att säga eftersom att man inte är den mest graciösa. =P efter baletten hann jag med lite matte också, Sen orkade jag inte vara kvar i skolan jag var så arg och hade ont i huvudet innan jag försökte ta upp diskution med den där kebabrullen! så då åkte jag hem!
Det är med andra ord inte riktigt min dag idag. Men imorrn då ska inget få förstöra min dag!
vilket otrevligt inlägg det blev. jag ber om ursäkt och för att muntra upp stämningen lite bjuder jag på lite nice bilder
Jag var hos Jesper i sommras och här taggar vi bio!
Harry Potter och halvblodsprinsen!


Kim på Childrens museum. Största stolen nånsin!=D


1 kommentar:

Söderquist Film sa...

Oj vilken stor stol, de skulle va kul att ha med i någon film någon gång.=)