söndag 24 januari 2010

En söndag

Godmorgon,
Söndagar är den absolut värsta dagen! känner mej som en dålig människa då jag var så trött igår sov 10 timmar städa lite tog en powernap på 3 timmar och glömde helt bort att jag skulle leka lite med Kim...fasen, och idag finns det ingen tid till det. Men får leka lite på Fredag kanske då jag är ledig från skolan! Idag då? Jo ska fortsätta städa mitt rum som jag inte så framgångsrikt började med igår. Jag tycker inte om att städa på helger jag är ju faktiskt ledig då! Och sen inte för att glömma ska jag städa kojan uppe på sågen också...hmpf.. jaja bara att bita i det sura äpplet och sätta fart!
Jag och mimmi var ute och åkte spark igår, vi testade på alla möjliga backar! Måste bara säga att spark är den nya pulkan! Livsfarligt och totalt okontrollerat!=D vi tänkte göra ett ordentligt försök och åka spark i sandhagsbacken någon dag. Men då blir det att använda hjälm! inte skönt att få en av medarna i huvudet!
så här såg det ut igår! Det var helt galet!
Mimmi körde sparken och så här slutade det...


Och Mimmi var lite rädd att jag skulle ge igen,
så hon körde sej själv

2 kommentarer:

Ass sa...

Det liknar mig på nyår den där vurpan :)

Michelle sa...

Ja det gick fruktansvärt fort! det var kvarnbacken ner mot micke mouse=P