torsdag 12 mars 2009

hellu!

Jag saknar min bror! jag vet inte varför.

Annars då, ja jag är dunder förkyld! det år ju såååå roligt. eller inte det nej.

Astrid modebloggar rätt flitigt nu har jag märkt så kanske ska lägga in ett modeblogg inlägg? =P haha, Engelska nationella imorrn, inte Pepp men inte heller åhnej! eftersom att engelska är ändå ett favorit ämne. så hoppas på det bästa att allt blir bra för jag är inte alls förberedd.

Ska väll snart gå och sova, Funderar på att hitta på nåt kul först. Eller varför inte se en Austin powers=D " Everyone has a flying car, And the world is ruled by damn dirty apes" haha så klockren!=D

Men nu ska jag slå på den filmen,

Godnatt sov snyggt

1 kommentar:

Ass sa...

Haha, när man ser den bilden kan man ju undra varför du saknar honom :P

Modebloggar flitigt? :-O Gaaaah, inte klassa min blogg som modeblogg... :S

Det värmer mitt hjärta när du pratar om Austin :)