söndag 15 mars 2009

Helgen!!!

Tjooohoooo=D
Dålig uppdatering på sistone men men, Iallfall Helgen har varit händelse rik!=D
Fredag kom Emma efter många om och men vi var med Robbin på davidsberg ett tag sen gick vi tre hem hit och såg på film Robbin åkte till Gamby på LAN och jag och Emma var kvar här och såg massa nice film!=D dagen efter film och grejer as nicccce!:D ILY!<3333


Lördag eftermiddag kom jag på att Marianne hade ringt så jag ringer upp och kollar vad hon ville, hon sa mycke nice=D Åkte till Felicia på kvällen och va med henne och nån Tisan vem det nu var xD haha=D vi hade as kul!! Vaknade vid halv 9 först men somna om och sov till kvart över 11. vå åt frukost och jag kittla flisan och så=D självklart sjöng vi singstar också!=D och jag förlora heeela tiden men jag skyller på att Micken var trasig=P haha åkte hem vid 5 åt mat och sen städa kojjan! nu är jag hemma.
ÅÅÅHH! jag måste berätta om drömmen jag hade inatt=D
Jag var i Stockholm och så såg jag Amirhttp://gaybloggen.com/ och Kissie http://www.kissies.se/ jag gick fram och hälsa och fråga om jag får bjuda på fika.
Visst sa Amir men Kissie skulle på fest nånstans. Iallafall så när vi satt och fika så helt plötsligt hamna vi hemma hos mej, och satt vid datorn och tog bilder med min klapprutna webcam. haha och allt var så verkligt och Amir blev jätte arg när jag inte hade lagt ut bilderna på oss på min blogg och allt sluta med att Amir flög hem till Stockholm på en rosa elefant med lila vingar och jag vakna av min telefon ringde! =D det var en riktigt kul och kändes på riktigt.




Me & Amir


Den rosa elefanten med vingar^^

Men nu ska jag äta kvällsmat,

Agöken!=D


Inga kommentarer: