måndag 16 mars 2009

det här var ju roligt...

Först en stoooooooooor puss på lillskiten <3

I stora drag har jag spenderat på dag i cafeterian känns det som, Dagen har varit soft har inte ansträngt mej speciellt mycket. Matten var chill fatta inte så mycket men ändå. Svenska nvar gaaaaaalet kul!=D när Helena har gjort kopia av våran dikt ska jag skriva upp den på bloggen=D
´sen var det låååååååång lunch åt med Alicia Ida Ronja Ann och Linus, det var najs!=D
HAha sen var jag med flickorna på lunchrasten men när som hade lektion spela jag kort med Ronja josse och Linus, efter en stund kom Gunilla och skulle va med oxå :P haha
Sen hade vi hemkunskap och jäääsingen vilka goda kakor jag och Josse gjorde, shit alltså! Efter det Tyska, Älska tyska!!! Sen hem, jag hatar hatar hatar hatar HATAR!!! att åka hem, men allvarligt, när vi kommer till skolan i Hjortkvarn och går av är jag helt yr skakar som ett asplöv och mår jätte illa, så ska kolla med rektorn imorrn om jag kan få ett busskort så jag kan åka Länsbussen.
När jag klom hem peppa jag för innebandy!=D shit så pepp. Åkte ner till gympasalen, då var det kolsvart? konstigt aja åkte hem igen och besviken och sur sitter jag och bloggar, det är illa alltså.

Agöken

Inga kommentarer: